Калуський міський методичний центр

Калуської міської ради
 
ФорумФорум  КалендарКалендар  ДопомогаДопомога  ПошукПошук  Список користувачівСписок користувачів  ГрупиГрупи  ЗареєструватисьЗареєструватись  ВхідВхід  

Частка | 
 

 Формування національної самосвідомості особистості в структурі учнівського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу.

Попередня тема Наступна тема Донизу 
АвторПовідомлення
Уляна Дребот
Admin


Кількість повідомлень : 14
Дата реєстрації : 23.04.2012

СтворюватиТема: Формування національної самосвідомості особистості в структурі учнівського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу.   Чт Лист 13, 2014 11:58 am

Відповідно до Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті метою української освіти є створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, формування покоління, здатного навчатися впродовж життя, створення й розвиток цінностей громадянського суспільства; сприяння консолідації української нації, інтеграції України в європейський і світовий простір як конкурентоспроможної і процвітаючої держави. У загальноосвітньому навчальному закладі значну роль у формуванні національно усвідомленої особистості відіграє чітко організована система учнівського самоврядування. На українських культурно-історичних традиціях в учнів виховують шанобливе ставлення до українських національних святинь, української мови і культури, духовної спадщини нашого народу.
Сучасні події життя вимагають від системи освіти нових методів та підходів до національно-патріотичного виховання підростаючого покоління, які повинні бути спрямовані на формування у дітей та молоді світогляду, ідей, поглядів, переконань на героїчних прикладах історичного минулого та сьогодення українського народу. Залучення учнів до діяльності в органах учнівського самоврядування – це набуття молодим поколінням соціального досвіду . А особливо якщо цей досвід буде побудований на усвідомленні належності до українського народу, сучасної європейської цивілізації
Відповідно до посадових обов’язків саме педагог-організотор організовує у навчальному закладі діяльність дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів, сприяє оновленню змісту і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя. У кожному навчальному закладі створена своя система учнівського самоврядування з питань національно-патріотичного виховання: сектори, клуби, волонтерські загони, об’єднання. Їх діяльність направлена на виховання в учнів кращих моральних якостей патріота нашої держави, формування активної громадянської думки та позиції. Учні загальноосвітніх навчальних закладів вшановують учасників Революції Гідності, є активними учасниками заходів на підтримку учасників АТО. З ініціативи учнів проводяться тематичні заходи, присвячені героїчним подвигам українських воїнів, боротьбі за територіальну цілісність і незалежність України
А які форми та методи роботи з питань національно-патріотичного виховання при організації діяльності органів учнівського самоврядування використовуєте ви у своєму навчальному закладі?
Запрошуємо педагогів-організаторів навчальних закладів міста до спілкування.
На початок Донизу
Переглянути профіль користувача
Organizator



Кількість повідомлень : 1
Дата реєстрації : 24.11.2014

СтворюватиТема: Re: Формування національної самосвідомості особистості в структурі учнівського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу.   Пн Лист 24, 2014 7:46 am

Учнівське самоврядування, як форма роботи з учнями, створює сприятливі умови для організації різноманітної діяльності підростаючого покоління. Це простір для соціальної активності. Навчає молодь жити в складних умовах соціуму, що постійно змінюється. Сьогодні нам, педагогам-організаторам, є дуже важливо об'єднувати, гуртувати молодь навколо національної ідеї. Діти особисто переживають всі події, які відбуваються у нашій країні. Вони ініціюють та проводять акції у підтримку учасників АТО: збрирають теплі речі, продукти, пишуть листи.  Старшокласники з допомогою психолога проводять тематичні заходи для молодших школярів. Свідомість дітей дуже висока. Нам залишається прислухатися до їх думки та спрямувати, допомогти. Участь дітей у зініційованих ними заходах сформує почуття особистої відповідальності за майбутнє держави, здатність приймати свідомі рішення, бути діяльним учасником подій, що відбуваються в країні.
На початок Донизу
Переглянути профіль користувача
english_school



Кількість повідомлень : 1
Дата реєстрації : 26.11.2014

СтворюватиТема: Re: Формування національної самосвідомості особистості в структурі учнівського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу.   Ср Лист 26, 2014 10:53 am

Формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття того, що в моєму класі, школі, місті, країні все мене стосується, все залежить від мене.
Провідною ідеєю завжди є творчий пошук ефективних форм виховної роботи щодо відродження національних традицій, української культури, звичаїв народу, формування в дітей та молоді патріотизму і національної гідності.
Сьогодні десятки тисяч патріотів нашої держави знаходяться на передовій, захищаючи від терористів свободу, незалежність та територіальну цілісність нашої України. На жаль, сотні з них отримали поранення та знаходяться на лікуванні у шпиталях та лікарнях. У складний для нашої країни час діти проявляють свої найкращі патріотичні почуття, підтримуючи морально українську армію. Мова йде про те, щоб навіть написати нашим захисникам кілька теплих рядочків листа-підтримки або намалювати яскравий позитивний малюнок. Будь-яка підтримка є важливою. Особливо старшокласники зараз як ніколи розуміють, що майбутнє тільки у їхніх руках.
2014-2015 навчальний рік є особливим з точки ведення виховної роботи. Адже і дорослі і діти переживають душевні страждання від втрат Героїв Небесної сотні, загиблих військових, силовиків, Національної гвардії. В цей час важливо підтримувати учнів, створювати у школах для дітей безпечне та позитивне середовище.
На початок Донизу
Переглянути профіль користувача
Спонсируемый контент




СтворюватиТема: Re: Формування національної самосвідомості особистості в структурі учнівського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу.   

На початок Донизу
 
Формування національної самосвідомості особистості в структурі учнівського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу.
Попередня тема Наступна тема На початок 
Сторінка 1 з 1

Права доступу до цього форумуВи не можете відповідати на теми у цьому форумі
Калуський міський методичний центр :: Актуальні питання освіти-
Перейти до: